31.03.2015

Gift-o-Meter: jak wykorzystać prezenty?


*Przypominam o catingu na redaktora dziennego, link w pasku bocznym!*




Admini z okazji zbliżającej się Wielkanocy, postanowili "podarować" nam Gift-o-Meter, który, jak to zwykle bywa, przynosi więcej zysku adminom niż nam radości. Przyznam jednak, że rzeczy, które nam zaoferowano za wydanie określonej liczby stardollarów nie są aż tak tragiczne!
Dzisiaj pokażę Wam cztery pierwsze rzeczy z Gift-o-Metera, bo póki co tylko tylu się dorobiłam. Niedługo postaram się też zrobić kolejną część artykułu, tym razem z kolejnymi rzeczami. A o czym dzisiaj?

1) Pierwsza jest torebka, moim zdaniem obłędna! Ma świetny kształt niewielkiego puzderka na łańcuszku, a jej atutem jest z pewnością kolor.

2) Drugie są brązowe botki, które są słabo wykonane i nie sądzę, żebym (oprócz dzisiejszej stylizacji) je kiedykolwiek wykorzystała.

3) I kolejna słaba rzecz, tym razem bluzka. Cekinowy golf i kamizelka w kratkę? Nie kupuję tego...chociaż trzeba przyznać, że jest ciekawa.

4) Zdecydowanie mój faworyt, spodnie typu mom jeans! Mają świetne wykonanie i bardzo ładny kolor, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że prezentują się lepiej niż te z Pretty n'Love. Jeżeli nie jesteście posiadaczami stardollowej fortuny, zalecam dojść przynajmniej do tego stopnia Gift-o-Metera, bo spodnie są tego warte!



1) bluzka Young Hollywood | spodnie MK&A | torebka Bunny Hop | sandałki MSW
2) spódnica Archive | bluzka Bunny Hop | płaszcz CP | pasek Apres Ski | torebka Archive | buty Nelly.com


3) spodnie Nelly.com | ponczo Fallen Angel | koszula Voile | botki Bunny Hop | torebka Royalty
4) spodnie Bunny Hop | blazer Young Hollywood | top Original Future | torebka Royalty | buty Nelly.com

Co myślicie o rzeczach z Gift-o-Metera? 
Podobają Wam się moje stylizacje?

9 komentarzy:

  1. Wszystko dla tych spodni :> Całe moje oszczędności nie ss, poszły właśnie na nie. Stylizacje bardzo ładne i pokuszę się o stwierdzenie, że ten kiczowaty golf nie jest zły. Wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są genialne, a ja nie mam na nie kasy i raczej nie uda mi się zarobić ;_; Ale może na torebkę się uda, haha
    Stylki świetne, dla mnie najlepsza z tymi spodniami właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ten gift-o-meter będę musiała doładować chyba ss... :<
    Tak marudziłaś na ten srebrny golf, a jak dla mnie stylizacja, którą z nim stworzyłaś, jest po prostu genialna! Najlepsza z całej czwórki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. serio nie sa tragiczne? dla mnie z wyjątkiem 3,8,10 wszystkie są przecudowne! najlepsze giftometer ever.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zacząć wydawać sd, choć przyrzekłam sobie, że po kolekcji YH trochę zaoszczędze :(
    Spodnie są cudowne i (niestety) świetnie wyglądają na doll, musze je mieć !! :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja rozczulam się nad tą słodką reklamówką ^^
    stylizacje wszystkie są na prawdę cudowne, aż trudno mi wybrać ulubioną :D muszę w końcu kupić ten sweter z 3 stylizacji, mam taki w realu i go wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i ostatnia śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To uczucie kiedy widzisz na miniaturce uroczy, transparentny crop-top, a potem okazuje się, że to foliówka -,-
    Mnie się rzeczy podobają, z wyjątkiem 1-2.
    Stylki super, 1 i 3 najlepsze, ale wszystkie ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń