6.04.2015

Wyniki i podsumowanie Jajobrania

 Witajcie!
 Pragnę Wam przedstawić nagrody, jakie kryły w sobie jajka oraz listę tych, którzy mieli na tyle dobry refleks, że udało im się je zdobyć.



1. kinkietkinkiet
2. Nejtl
3. WERRA.
4. Nejtl
5. FunOpler
6. FunOpler
7. Missm963
8. Nejtl
9. alapole

Tradycyjnie zwycięzców proszę o zgłoszenie się do mnie (Anika6).

A teraz chciałabym wszystko ładnie podsumować. 
Jajobranie jest pierwszą tego typu akcją na naszym blogu (jeśli nie na wszystkich blogach o tej tematyce). Oczywiście inspirowałam się szukaniem jajek, które ma teraz miejsce na samym Stardoll.
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania. 
Post o Jajobraniu wyświetlono 363 razy, natomiast na samym blogu odnotowano tego dnia aż 1798 wyświetleń. Do ankiet wpisano się 69 razy, co daje średnio 7 i 2/3 znalazcy na jajko.
Dziękujemy za miłą zabawę!

Jednocześnie chciałabym poznać Wasze opinie na temat całej zabawy:
Co podobało Wam się najbardziej?
Co byście zmienili w formie organizacji akcji?
Czy interesuje Was powtórzenie takiej zabawy przy innej okazji?


(Proszę uwagi co do zmian pisać w komentarzach, bo zaznaczacie "Tak, ale z drobnymi zmianami", a ja nie mam pojęcia, o co Wam konkretnie chodzi xD)


11 komentarzy:

  1. Dziękuję ^.^ Bardzo podobało mi się to przeszukiwanie całego bloga w celu znalezienia jajeczek ;) Chętnie pobawiłabym się w to jeszcze raz, nawet jeśli nie byłoby za to nagrody.
    PS. Ale mnie rozbawiła ta ostatnia opcja w ankiecie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobało ^^

      Pod prostym i być może prymitywnym, memowym wydźwiękiem tej opcji kryje się przekaz o treści "Jajobranie?! Idź się leczyć.", ale chyba niektórzy wzięli to za zwyczajny wątek humorystyczny ;P (a przynajmniej taką mam nadzieję ;] )

      Usuń
  2. Jak dla mnie super pomysł, gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wygrałam dwa razy, ale chyba coś źle zrobiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie zaznaczyłaś okienka. Ale z tego, co widzę na mailu, byłaś czwartą w jajku 2.

      Usuń
  4. Też się w to bawiłam, ale zazwyczaj byłam druga lub trzecia. Oczywiście zabawa była fajna, a pomysł mega orginalny, lecz zaznaczyłam ostatnią opcje. Oczywiście tak dla zabawy.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam tych jajek dla zabawy, żeby sprawdzić, czy na pewno wszystkie znajdę (nie znalazłam ._.). Sam pomysł świetny, naprawdę frajdy było sporo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zapomniałam, gdzie część pochowałam, a muszę posprzątać... xD (o te w postach mi chodzi)

      Usuń
  6. Matka ćpie, że wiesz? XD pomysł bardzo fajny i następnym razem postaram się pospieszyć :D Chociaż fajnie by było gdyby np. Jedna osoba mogła wygrać tylko jedną nagrodę, to tylko taka propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda sugestia jest na wagę złota ;)
      Nie mam pojęcia, jak zrobić coś takiego automatycznie, ale mogłabym zawsze usuwać osoby, które już zdobyły "jajko" i zaznaczać te, które znalazły zaraz po nich. Mnie też trochę zdziwiło, że niektórzy mieli aż taki refleks/instynkt/ilość wolnego czasu na czatowanie przy jajkach xD

      Usuń