13.04.2015

Dostawa do It Girls

Dziś na Stardoll pojawiła się nowa dostawa do sklepu It Girls.


Ceny wahają się od 7 do 18 stardollarów, jeden ciuszek jest tylko dla Royalty, jeden tylko dla superstar, zaś 3 rzeczy dostępne są za starmonety. 
Całość jest bardzo wiosenna, choć ciężko znaleźć jakiś jasny motyw przewodni - niektóre ubrania są nieco militarne, inne kwiatowe albo w stylu boho, a jeszcze inne w stylu żeglarskim. Mi jak na razie najbardziej podoba się kwiatowy kostium kąpielowy i zwiewna turkusowa sukienka

Dodatkowo, w ramach dzisiejszego Bunny Hop 20 rzeczy przeceniono o 50% - możecie je znaleźć klikając zakładkę "wyprzedaże" w katalogu. 

Co sądzicie o kolekcji? Wybieracie się na zakupy?

Edit: Stardoll wysłał nam już reklamę dostawy:
 Wychodzi na to, że dostawa ma za zadanie uzupełnić nasze wirtualne garderoby o ubrania i dodatki niezbędne tej wiosny.  Podoba Wam się ta reklama?

7 komentarzy:

  1. Żadnego must-have nie widzę, ale coś tam pewnie kupię, bo dostawa jest całkiem ok. Najlepsza chyba jest brązowa torebka, brakuje mi takich na stardoll :)
    A Ty co planujesz kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie też tę brązową torebkę, bo ogólnie mam może 5 brązowych torebek na sd na miliard czarnych, więc zawsze może się przydać. No i ta turkusowa sukienka mi się podoba. Zastanawiam się też nad beżową spódnicą, ale nie jestem do niej na sto procent przekonana.

      Usuń
    2. Turkusowa sukienka na tak, ładnie ją zrobili. Spódnicę też planuję kupić, ma dosyć niespitykany krój, przyciągnęła moją uwagę c:
      Myślę, że zainwestuję też w te szpilki w kolorze nude. Mają świetny krój i brakuje mi butów w tym kolorze, poza tym kostium jest ładniutki, myślę o wykorzystaniu go w jakimś letnim zestawie jako top c:

      Usuń
  2. tak, ja tez tutaj coachelle wyczuwam, kolekcja nawet ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się brązowa torba, szorty i kostium, postaram się je kupić jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń