5.04.2015

Jajobranie! + Ważne!

Czyli znajdź dla siebie nagrodę.


W ramach tej akcji na blogu pochowamy pisanki. Kto pierwszy jakąś znajdzie, zgarnie nagrodę w niej schowaną. Jajka będzie można znaleźć w: zakładkach, w elementach szablonu, w postach (tutaj oczywiście przyjmujemy, że posty te nie będą starsze niż miesiąc)... itd.
A jak to dokładnie działa?

1. Na blogu w różnych odstępach czasowych ukrywamy jajka

2. Jeśli znajdziesz jajko, klikasz na nie i otwiera Ci się ankieta Doodle.

3. Zaznaczasz kółeczko i wpisujesz swój nick, a następnie zapisujesz.

Nagrodę dostaje jedynie pierwsza osoba, która się wpisze, więc każda ankieta ma limit uczestników ustawiony na 1.

WAŻNE!: Jako, że dostaję sygnały, iż można usuwać osoby już wpisane, proszę abyście przed zapisaniem się do ankiety kliknęli na logowanie:



Po zalogowaniu wasz wpis nie powinien być edytowalny dla innych. Na szczęście za każdym razem, gdy ktoś się zapisze, dostaję maila z informacją o tym, także nie ma się o co martwić, bo dzięki temu znam kolejność.
Pierwsza wpisana osoba ma zielone pole, reszta czerwone, więc są niestety zapisane po czasie:

Przepraszam za kłopoty techniczne.Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie jasne ;)

4. Po zakończeniu akcji publikujemy listę jajek, nagród do nich przyporządkowanych oraz ich zdobywców.


Miejcie oczy otwarte i powodzenia!


Ostatnie jajka w grze. Szybko! :)

11 komentarzy:

  1. Ta ankieta jest trochę niedopracowana, bo każdy może zmienić lub usunąć któregoś z uczestników ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam pierwsze jajko, byłam jako pierwsza na tej liście przez jakiś czas (sprawdzałam), a teraz jest ktoś inny.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, jest nie dopracowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę właśnie, że jest problem. Na szczęście dostaję maila, jak ktoś się wpisze, więc kolejność znam. Jeszcze spróbuję naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurka, zawsze ktoś musi wyprzedzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jajek jest jeszcze trochę. Może na popołudniową partię się załapiesz :)

      Usuń
    2. z moim refleksem to szczerze wątpię hahah :p ale czekam!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Co najmniej 7 :) Tyle mam przygotowanych, ale jestem w stanie "dorobić" więcej.

      Usuń