30.06.2014

Best of the best

Przepraszam za jednodniowe opóźnienie, wczoraj cały dzień spędziłam w domu nad jeziorem. :)
~
W minionym tygodniu do Starplazy doszły trzy kolekcje, ostatnio ten fakt przestał mnie w jakikolwiek sposób dziwić, przywykliśmy już do nadmiaru dostaw. Dokładnie tydzień temu naszym oczom ukazały się wirtualne odpowiedniki artykułów z metką Fendi Tribute. Dostawa obejmowała jedynie dodatki w postaci toreb, apaszek, butów i biżuterii. Ceny- potwornie wysokie, co zniechęciło wielu użytkowników (włączając mnie, smutną posiadaczkę trzech stardollarów). Rzeczy są dobrej jakości, warte zakupu. Jeżeli macie na koncie dość wirtualnych monet, koniecznie kupcie choć jedną z dużych toreb, najlepiej w letnich kolorach! Przydadzą się nieraz, zapewniam. Jako następna zawitała kolekcja It Girls, typowa, że tak powiem, "sieciówka" (moim zdaniem całkiem dobry odpowiednik). Zdecydowanie największą furorę wywołała oversizowa, oliwkowa narzutka w militarnym stylu. Mnie takich płaszczyków od zawsze brakowało, więc nie żałuję wydania na niego 16 sd. Kolejną rzeczą z tej dostawy, którą chcę Wam polecić, jest krótki, czarno-biały top w paski. To artykuł, który każdy powinien mieć, bluzka cenę nadrabia jakością. Jako ostatnie ukazało się nam WOTW, utworzone ze względu na muzułmańskie święto Ramadan. Ubrania w większości są niefunkcjonalne, dodatków nie mamy do dyspozycji zbyt wiele. Polecam jednak zakup srebrnej kopertówki z aplikacją, zapłacimy za nią ponad 150 sm, ale tych, jak wiadomo, (prawie) nigdy nie brakuje. Gratuluję, przebrnęliście przez moje wypociny, zachęcam do spojrzenia na obrazek, streszczający wszystko, co starałam się przekazać za pomocą słów:



Co sądzicie o artykule i opisanych kolekcjach? 

14 komentarzy:

  1. Wybrane rzeczy podobają mi się. Szkoda tylko, ze te torebki są tak drogie =/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię top i tę długą narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Top i narzutka fajne :)
    Torby są świetne, ale za 60sd... Żałośnie drogo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupie płaszczyk i top w paski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka kiepska moim zdaniem, torebkę czarno-różową kupiłabym gdyby nie chora cena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy :3 kopertówka średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może skuszę się na top i kopertówkę. Podobają mi się torebki, szkoda tylko, że takie drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Top w paski na pewno kupię, szkoda ,że torebki są takie drogie :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Artykuł bardzo fajny :)) Z wymienionych wyżej rzeczy mam tylko srebną kopertówkę.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 1 mam w wishlist, zapewne kupi mi tą narzutkę ktoś, u kogo wygrałam jakiekolwiek Sd, o 2 się dopiero dowiedziałam, a jest cudowna! 3 mi się za bardzo nie podoba, a 4 i 5 ładne, choć nie na mój budżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyliście, że HBs są tańsze a Tribute droższe? :O

      Usuń
  11. Dwójkę kupię jak tylko trochę uzbieram. Torebki z Fendi ładne, ale drogie. 1 i 3 niekoniecznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wybory :) Szkoda jednak, że torebki są tak strasznie drogie :c

    OdpowiedzUsuń