29.06.2014

Diane von Furstenberg

Historia sklepów powraca! Mam na imię Agata, na Stardoll znajdziecie mnie pod Nickiem Angel369x, i co tydzień przypomnę Wam marki goszczące niegdyś w Starplazie.

Dziś przedstawię sklep, z którego pochodzi jedna z największych ofiar Callie. Słynna i do niedawna niezwykle cenna kokarda zawitała do Starplazy 9 czerwca 2010 wraz z nowym ‘tributem’ Diane Von Furstenberg.


Sklep liczył sobie 3 piętra, na których zakupy mogły dokonać osoby wyłącznie z SS. Jak na tamte czasy ceny były bardzo wysokie – dziś, zwłaszcza po Fendi, nie robią już takiego wrażenia. Czy te piksele są warte wirtualnej waluty – kwestia gustu. Generalnie sklep nie zrobił furory, na wishlistach, prócz czarnej kokardy, rzadko pojawia się cokolwiek z tej dostawy. Ale trzeba przyznać, że stardolowi graficy się postarali i dość wiernie odtworzyli realne wersje. Ubrania pochodzą z kolekcji SS 2010 oraz Resort 2010.




Ostatnią torbę można było nabyć tylko przez wyszukiwarkę – ot jakiś Józek zapomniał wstawić jej do sklepu :) Po miesiącu, zgodnie z zapowiedzią sklep zniknął ze Starplazy. Na otarcie łez, DVF 2010, to jeden z dwóch sklepów typu tribute, którego zakładkę mamy w Starbazarze. Jednak 4 lata robią swoje, sporo graczy z tamtego okresu po prostu już nie ma, więc i wyniki wyszukiwania są skromne.
źródła:
seenonstardoll.blogspot.com
underneathstardoll.net
style.com

10 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy wtedy były, ale ogólnie bez szalu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było mnie wtedy, a szkoda. Było dużo fajnych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było mnie jeszcze wtedy na stardoll, ale kokardę mogę kupić w Callie's.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam tą kolekcję. Nic nie kupiłam, bo było drogo i w dodatku rzeczy mi się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam obie kokardy (czarna i biała) a niebieską na innym koncie. Miałam też szorty zielone, ale wymieniłam.
    Ogólnie kolekcja była bardzo fajna, jedno z lepszych tribute które pamiętam. Cieszę się z powrotu serii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam z tego niczego, poza kokardą, którą mam od Callie ;) Nie kojarzę tego sklepu z plazy, więc prawdopodobnie miałam wtedy przerwę od Stardoll.
    Co do artykułu-fajnie się czyta, masz lekki styl. Wszystko jest przejrzyste. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic. Świetny artykuł, powodzenia na blogu c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że ten dział powraca, lubię go! :)
    Moja Diana jeszcze wtedy nie istniała, wielka szkoda, bo kokardy to jednak chciałabym mieć. Tribute bardzo fajne, jest trochę ubrań, które chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedy dwie kokardy - czarną i niebieską - obie poszły za 600sd :)
    Poza tym mam jeszcze kilka rzeczy, a najbardziej podoba mi się buty na szpilce z kolorowymi paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń