15.06.2014

Inspiracje

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Simon Alexandre-Clément DenisStudy of Clouds with a Sunset near Rome (detail),  1786-1801
2. Jacquemus SS14
3. -
4. -
5. Alexa Chung in Saint Laurent
6. Kate Moss by Bruce Weber for Vogue US June 1996
7. by Laura Woermke
8. Yohji Yamamoto fall winter 2006/07
9. Marion Fayolle
10. The persistence of Ms. Jackson
The Persistence of Memory (1931), Salvador Dali / Ms. Jackson, Outkast
11. "We all know the story. Virginal girl, pure and sweet, trapped in the body of a swan. She desires freedom but only true love can break the spell. Her wish is nearly granted in the form of a prince, but before he can declare his love her lustful twin, the black swan, tricks and seduces him. Devastated the white swan leaps of a cliff killing herself and, in death, finds freedom."
Black Swan (2010) dir. Darren Aronofsky
12. Yung Cheng Lin
13. Andy Warhol show at Galerie Ileana Sonnabend, Paris, 1965
14. The Song of the Nightingale by William-Adolphe Bouguereau Oil on canvas 1895

1. Pewnie spodziewaliście się jakiegoś modowego artykułu z mojej strony (dawno nie było, co?), ale przygotowałam tumblrowe inspiracje, które jak mam nadzieję również Wam się spodobają :)
2. No i druga sprawa - pewnie zauważyliście, że chwilowo nie było mnie na blogu i SD, ale raczej to się przeciągnie, iż gdyż ponieważ (nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem) zupełnie znudziła mi się ta strona i szkoda mi kasy na doładowywanie sobie sd (jak na razie), tak wiec nie mogę dodawać artykułów odnośnie nowych dostaw, a do tego praktycznie na całe wakacje wyjeżdżam, więc (hm) mam nadzieję, ze zostanie zorganizowany jakiś kasting i znajdą się fajniejsze osoby na moje miejsce a blog będzie prosperował jak dawniej. Tschüs, udanych wakacji itd.

7 komentarzy:

  1. Pierwszy obrazek mi się podoba. Ten z włosami też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi obrazek mmm *. * Mi też znudziła się ta gra, ale jeszcze nie umiem z niej odejść w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. tumblrowe inspiracje, znam to! post fajny :)
    mnie się też sd nudzi, dlatego Must Have nie ma. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci bardzo ciekawy :)
    Ja nie umiem zrobić sama ani jednej stylizacji, ale myślę że coś postaramy się zrobić za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi obrazek wrzucam na tumblra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy pierwsze obrazki są świetne!

    OdpowiedzUsuń