15.06.2014

Best Of The Best

W tym tygodniu do Starplazy zawitały...aż cztery dostawy! Mowa oczywiście o Versace Tribute, Rio, Sephora i WOTW. Pierwsza z kolekcji spodobała się stardolllowiczom, choć ceny, jak to bywa w przypadku Tribute, nieco zawyżone. Są motywy barokowe, są ćwieki, są zwiewne sukienki, skóra- każdy znajdzie coś dla siebie, Ja wybrałam barokowy żakiet ze spodniami do kompletu oraz białą sukienkę z cudowną górą. W Rio również pojawiło się kilka perełek, najbardziej wpadła mi w oko czarna bluzka z trenem. Jest ciekawa forma, transparentność, wycięcia i ponadczasowa czerń- warta zakupu. Powrót sklepu Sephora wywołał niemałe zamieszanie, myślę jednak, że wielu ucieszyło się z tego powodu. Kosmetyki są świetne i ciężko znaleźć cokolwiek, co wybijałoby się ponad resztę. Wyróżniłam jednak malinową pomadkę, której kolor wprost mnie oczarował. Jeżeli tak jak i ja macie potrzebę kupienia chociaż jednej rzeczy z każdej nowej kolekcji, polecam Wam zakup kopertówki z WOTW. Kolekcja raczej nie nadaje się do tworzenia stylizacji, jednak ta torebeczka warta jest zakupu. Zapraszam do zapoznania się z wersją obrazkową:


 Podobał Wam się artykuł? Macie cokolwiek?

9 komentarzy:

  1. Ta kopertówka mi zalega w szafie od dawien dawna. Bluzkę muszę kupić, jest cudowna. Nad sukienką się zastanawiam, pomadek nie bardzo jestem skora używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz jeszcze stylizacje z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie zgodzę się z niektórymi wyborami, ale to mój wymysł :) Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam torebkę, planuje kupić kremową sukienkę i być może narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast nie rozumiem zachwytu nad tą kiecką od Versace, moim zdaniem ma tandetną górę i zbyt pospolite plisy na dole. Co do kopertówki, mam ją od dawna, w zasadzie nie wiem skąd, ale jest b. fajna. Jeśli o Sephorze mowa to kupiłabym wszystko, tylko, że musiałabym chyba oszczędzać rok. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertowke mam od dawna, może kupie żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 2 i 3, i może jeszcze kupię 5.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebeczkę to i jak kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń