14.06.2014

My unique style - Skarpetki

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze pod moim poprzednim postem.
Teraz już wiem co robię źle. Także dziękuję za to, że tak mocno we mnie wierzycie. 
Jak co roku przed wakacjami każdy z nas spotyka na ulicach osoby ubrane w skarpety i sandały. Od zawsze było to uważane za największy kit i forma, że Polak chodzi w wakacje w skarpetach i sandałach obiegła cały świat. Jednak w ostatnim czasie bardzo dużo się zmieniło. Aby czuć się w letnie dni modnie i wygodnie projektanci mody wpadli na pomysł umieszczenia polskich sandałów i skarpet na wybiegach. A jak na to zareagowały gwiazdy? Zareagowały bardzo pozytywnie i od tego momentu każdy kto chce być modny może założyć takie obuwie mimo tego, że w przeszłości było to totalnym niewypałem.



Jak widać, skarpetki i sandały do spódniczki i swetra może nas wręcz odstraszać jednak dla projektantów nie stanowiło to żadnego problemu. Zaryzykowali i wygrali, ponieważ nawet Rihanna bez zbędnych komentarzy wychodzi na ulicę w długich skarpetach i markowych klapkach. 

Jednak wiele dziewczyn zdecydowało się urozmaicić ten nowy trend i zaczęło nosić skarpetki do sandałek na wysokim obcasie lub koturnie. Dodatkowo często takie buty mają odkryte palce bądź mały fragment w tym miejscu co w aktualnie panującej modzie powinno być postrachem każdej kobiety ubierającej się zgodnie z modą.



Jak widać zakładając skarpetki do butów na wysokim obcasie możemy stworzyć bardzo eleganckie stylizacje nie raniąc przy tym mody.

A teraz przedstawię Wam moje Must Have skarpet na Stardoll:
It Girls | It Girls | Pretty n'Love
Film Theory | Bizou | Pretty n'Love

1. Brown Socks | 30 sm | It Girls -  Bardzo ładnie wykonane skarpety w kolorze ciepłego brązu. Urody dodają im delikatne kreski dzięki którym można uznać je za babcine. Najbardziej nadają się do wysokich trampek.
2. Striped Socks | 30 sm | It Girls - Wykonane również bardzo dobrze różniące się od poprzednich jedynie kolorem i większą widocznością pasków. Są odrobinę za wysokie jednak i tak je zakupiłam.
3. Baby Blue Socks | 41 sm | Pretty n'Love - Kupiłam je ze względu bardzo niskiej ceny oraz słodyczy płynącej od tych skarpetek. Malutkie znaczki(?) na nich dodają im wielkiego uroku powodując tym samym, że bardzo ładnie będą wpasowywać się w pastelowe stylizacje. 
4. Dorothy Socks | 6 sd | Film Theory - Ich wielkim atutem jest wygląd jakby skarpetek rajstopowych. Dzięki temu prześwitują lekko przez nogę i dają fajny efekt. Na dodatek nie są wysokie bo jedynie do kostki. Także wspaniale pasują do butów na płaskiej podeszwie. No i kolejny atut którym jest cena.
5. Black Stud Socks | 42 sm | Bizou - Moim zdaniem są odrobinę za wysokie jak na skarpetki w tak silnym kolorze. Jednak bardzo spodobały mi się złote akcenty na ich zakończeniach no i oczywiście atrakcyjna cena. Bez wahania je kupiłam.
6. Falling Socks | 46 sm | Pretty n'Love - Długo zastanawiałam się nad ich kupnem mimo ceny w sm. Na pierwszy rzut oka wydały mi się o wiele za wysokie. Jednak ciekawość wzięła górę i zdecydowałam się je kupić a teraz nie żałuję. Delikatna koronka bardzo ładnie wygląda na nodze i dzięki przyległości skarpetek można je użyć w bardzo delikatnych i dziewczęcych stylizacjach.








Co sądzicie o artykule i stylizacjach?
Czekam na komentarze :)

14 komentarzy:

  1. Skarpetki są urocze, ale rzadko je wykorzystuję na Stardoll. Ze stylizacji tylko jedna mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Za skarpetkami raczej nie przepadam. Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że za często używasz "Jak widać". Nie do końca podoba mi się tekst, to samo jeżeli chodzi o stylizacje. Wydaje mi się, że nie do końca wykorzystałaś ich potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko druga stylizacja mi sie podoba. Skarpetek w połączeniu z odkrytymi palcami nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Post ok, stylizacje kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interpunkcja !! Przecinki są bardzo potrzebne. Panienka na drugim obrazku to Rita Ora, nie Rihanna. Co do stylizacji to podoba się mi numer dwa, reszta jest taka sobie. Popracuj nad tekstem :)
    Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń
  7. Słaby artykuł, tekst usiany niepotrzebnymi informacjami. Stylizacje na średnim poziomie, raczej pod kreską.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny artykuł. Ja mimo wszystko i tak nie przekonam się do połączenia skarpetek + sandałów, a na stardoll również rzadko kiedy je zakładam. Stylizacje są okej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeciętny artykuł, podoba mi się tylko druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tekst nie jest najlepszy, tak samo stylizacje, choć podoba mi się pomysł, a całą ideę połączenia skarpetek z butami popieram po całości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł dobry ,wykonanie niekoniecznie. Stylizacja bardzo kiepskie, tekst nie zachwyca.No mogło być nieco lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze, na zdjęciu jest Rita Ora. Po drugie, zero interpunkcji.
    Stylki są okey, choć mogłyby być lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ledwo dotarłam do końca ze względu na brak przecinków, ale stylizacje są nawet. Sama uwielbiam połączenie skarpetki + buty.
    ashe538

    OdpowiedzUsuń