26.06.2014

Poradnik makijażu

Witajcie! Jak pewnie zauważyliście ostatnio w ogóle nie dodawałam postów, bardzo was za to przepraszam. Z początku było to spowodowane karą, później brakiem pomysłów i chęci. Prócz czasu, który wkładam w tworzenie makijaży potrzebny jest także czas na screeny i opisy do posta. Zajmuje mi to zwykle godzinkę lub dłużej, a od jakiegoś czasu mama często zabiera mi laptop, żeby coś na nim porobić, co bardzo zniechęca do późniejszego kontynuowania makijażu... ale to nie ważne. Chciałam odejść z bloga, bo bałam się, że będę dodawać posty nieregularnie, jednak później pomyślałam że mogę zmienić wygląd posta tak, aby nadal było wszystko jasne oraz tworzenie go nie zajmowało mi tak dużo czasu. Tak więc teraz posty z mojej strony będą wyglądać trochę inaczej. Mam nadzieję że to nie problem.
Dziś użyjemy takich kosmetyków:


puder - Indian Red Blush
szminka - Lipstick Cream Pink
tusz do rzęs - Indian Red Mascara
ołówek do brwi - Eyebrow Pencil Brown
2x eyeliner - Pink Apricot Eyeliner + Thistle Violet Eyeliner
2x cień do powiek - Night Blue Shadow + Eyeshadow Makeup Kit Rose

KROK I


Po zewnętrznej stronie oka nakładamy 2/3 warstwy ciemno niebieskiego cienia.
--------------------------

KROK II


Następnie na całej powiece nakładamy jasnoczerwony lub różowy cień. 
W zależności od wybranego koloru nakładamy go tyle razy, 
aby kolorem choć trochę przypominał ten z opakowania.
--------------------------

KROK III


Eyelinerem rysujemy u góry cienką kreskę.
--------------------------

KROK IV


Eyelinerem w kolorze ciemniejszego cienia malujemy dolną linie wodną.
--------------------------

KROK V


Dolne rzęsy malujemy tuszem, natomiast górne zostawiamy niepomalowane, 
aby nie zakryć wcześniej nałożonych kosmetyków.
--------------------------

KROK VI


Czas na brwi! Malujemy je kredką, najlepiej w kolorze podobnym do koloru naszej fryzury. 
Rysujemy coraz krótsze kreski, zaczynając od wewnętrznej części brwi. 
--------------------------

KROK VII


Na policzki nakładamy 2/3 warstwy jakiegoś ciemniejszego pudru. 
--------------------------

KROK VIII


Na koniec usta. Całość malujemy kremowo-różową szminką. 
--------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się wam makijaż?

11 komentarzy:

  1. Cudowny, warto było czekać! Zainspiruję się nim w następnych stylizacjach.
    A ja mam tak, że gdy coś robię na laptopie to co chwilę mama do mnie na facebooku pisze, to dopiero irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ladna twarz, choc troche dziwna, ale makijaz jest cuudny c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten różowy eyeliner nadaje charakteru całemu makijażowi ;) Bardzo ładnie się wszystko prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy mi sie podobają, ale policzki bym pomalowala innym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu jakiś post makijażowy. Makijaż jest bardzo ładny, cudownie pomalowane oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, bo oczy są cudne. Nie podobają mi się tylko blizny na nosie i dziwny puder.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, oczy są genialnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż *.* Niestety ja jestem niezdarą i zawsze wyjdzie mi krzywo, jedno oko mocniej pomalowane drugie słabiej :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Eyeliner jest niepotrzebny, ale wykonanie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń