21.06.2014

Blogowy Tumblr, czemu nie?

Pomyślałam, że fajnie byłoby zgromadzić całą historię bloga w jednym miejscu i móc gdzieś dodawać zapowiedzi różnych blogowych atrakcji. Zaśmiecanie S.W.W niepotrzebnymi postami, których, szczerze mówiąc, nie można sensownie skomentować - odpada. W taki oto sposób powstał...

http://stardollwgwas.tumblr.com/

A co to jest właściwie ten Tumblr?
Ostatnio bardzo modny portal, przez niektóry zwany mini-blogiem, umieszczamy tam m. in. zdjęcia, muzykę, filmy. Dzielimy się z innymi, jednym słowem. Ta platforma ma służyć naszym nowym czytelnikom, aby mogli lepiej zapoznać się z blogiem i oczywiście tym bardziej doświadczonym, którzy chcą być na bieżąco.

Potraktujcie to trochę z przymrużeniem oka :)

11 komentarzy:

  1. Świetny i oryginalny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna szata graficzna, zaobserwuję. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl, zaobserwowalam! chetnie bym poogladala tez jakies inspiracje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z chęcią zobaczyłabym poradnik jak się tumblrem obsługiwać, bo kiedyś założyłam, ale nie mogłam dodać zdjęcia i zastanawiałam się czy to ze mną jest coś nie tak, czy to wina tego portalu, ale to jednak ze mną jest coś nie tak XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musiałaś coś źle zrobic ;o
      Nie jesteśmy specami (daleko nam do tego), ale ew. pisz - może pomożemy :)

      Usuń
  5. Tumblr to świetna strona i z pewnością jest tam dużo inspiracji.
    Popracujcie tylko trochę nad szablonem, bo ciut ciężko się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń