1.03.2015

Best Of The Best




Która dostawa w tym tygodniu była według Was najlepsza?

8 komentarzy:

  1. Mam 2 (z metką Archive) i 3, planuję zakup 4 i 5. Co do najlepszej kolekcji, to powiedziałabym, że chyba Jet Set..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopertówkę muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter z CP jest świetny :) Zgodzę się z komentarzem CzarnejGotki, że Jet Set to najlepsza kolekcja tygodnia :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2,3,4 a 5 kupię jak tylko będę mieć hajs. Torebka jest świetna i podoba mi się sposób w jaki lalka ją trzyma, czarny sweter jest uniwersalny i nada się do grunge'owych zestawów, a ten burgundowy jest świetnie zrobiony i ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter kupiłam, ale na spódnicę też się skuszę, to była pierwsza rzecz, na jaką zwróciłam uwagę w CP. Pokrowiec też kupię, muszę się wyzbyć starmonet. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam 2 i 3 a torebka chwilowo znajduje się na mojej liście życzeń, bo niebawem ją kupie :D nad swetrem z Jet Set jeszcze pomyśle (też jest cudny) :) dostawa do Jet Set była najlepsza :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam spódnice i bluzeczkę :) Pewnie jeszcze sie skusze na kopertówkę :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam 2, 4 i 5 :).
    Kolekcja Jet Set, zgodzę się z poprzednikami była najlepsza w tym tygodniu :). Chociaż w Callie's Picks pojawił się fajny militarny motyw, który bardzo lubię :).
    Ann1334 ♥

    OdpowiedzUsuń