2.03.2015

Nelly.com | lookbook

Admini dodali nową kolekcję, jednocześnie wycofując jedną ze starszych. Osobiście trochę żałuję, że nie dokupiłam kilku rzeczy z tej starszej dostawy, ale trudno. Co do dzisiejszych nowości: kolekcja jest dobra, ale jest kilka takich bardzo prostych (za prostych) rzeczy, które nie są warte aż takiej ceny. Jak zwykle perełki są i tutaj polecam zwłaszcza szarą ramoneskę, złotą torebkę, krótki cekinowy top i cały czwarty manekin (chanelka, grafitowe spodnie, top, timberlandy i cardigan)


Przygotowałam trzy stylizacje, użyłam torebki (kupuję wszystkie chanelki jakie tylko pojawiają się w plazie, to już chyba choroba), spodni oraz swetra. 


Co kupiliście?
Która stylizacja najbardziej Wam się podoba? 

10 komentarzy:

  1. Wow, lookbook tak szybko? Ja na razie nie kupiłem nic, bo jestem bez forsy, nawet w jetset nie zrobiłem dużych zakupów na razie, ech. Ale kolekcja spoko, podobają mi się najbardziej obcasy w szpic, torebki, ten wielki cardigan, spodnie i te szare bluzki. A najbardziej chyba ta sukienka w kwiatki na wieszaku - chociaż mogli sobie darować to swaggerskie 88 rule...
    A stylki świetne. Proste, ale nie nudne, najbardziej podoba mi się chyba pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wenę miałam, to się uwinęłam w godzinkę. :D Ja za moje zakupy zapłaciłam 43 sd i aktualnie mam jedno wielkie zero na koncie, w jetset jeszcze też nic nie kupiłam...i pewnie szybko nic nie kupię.

      Usuń
  2. Podobają mi się dwie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaczę, też chciałam połączyć bluzkę i spódnicę z trzeciej stylizacji :) A ogółem super, muszę zainwestować w torebkę inspirowaną Le Boy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też staram się kupować wszystkie chanelki, które pojawią się w starplazie! Może to jakieś schorzenie? http://i.imgur.com/7AJKKTr.gif
    Kolekcji jeszcze nie obejrzałem, ale chyba jest udana z tego co widzę :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Chanelki w zasadzie nie dostrzegłam, a tak to ją kupię, dzięki za wspomnienie o niej w tekście! Jeśli chodzi o stylizacje, bardzo spodobała mi się druga, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zwróciłam uwagę na cały ten manekin, który najprawdopodobniej cały kupię (tylko nad butami się zastanowię), jeśli tylko uzbieram stardolary. Stylizacje świetne, nie mogę zdecydować się między pierwszą a drugą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taak, ten manekin tez przykuł mą uwagę, jeszcze nic nie kupiłam, ale wiem, że mój portfel ucierpi

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stylizacja idealna! :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię nelly ;)! Ubrania są co raz ciekawsze ;). Stylizacje bardzo trafione, szczególnie jestem zakochana w numerze 2 ♥!
    Pozdrawiam,
    Ann1334

    OdpowiedzUsuń