7.03.2015

2 sposoby na...darmową sukienkę

Admini postanowili sprawić nam miłą niespodziankę i podarować nam coś zupełnie darmowego (nie sądziłam, że kiedyś wypowiem te słowa, #wzruszenie). Jest to niebieska gorsetowa sukienka w białe kwiaty. Muszę przyznać, że jest całkiem niezła, chociaż to niezupełnie mój styl. Wielu użytkownikom przeszkadzał niedopracowany dół sukienki, ale ja nie miałam z tym problemu. A Wy, co sądzicie o tej sukience?

Zrobiłam dwie stylizacje w podobnych kolorach (nie zabijcie, uwielbiam te barwy, zwłaszcza w połączeniu). Pierwsza trochę rockowa przez skórzaną ramoneskę, w drugiej stylizacji zainspirowałam się tym outfitem, stąd użycie tiulowej spódnicy i szelek.


1) ramoneska Callie's Picks | buty Royalty | pasek Chanel | okulary Nelly.com
2) spódnica Voile | sandałki Young Hollywood | chanelka Nelly.com | szelki Fallen Angel

Która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu?

Gratulacje! Kliknij n jajko, zaloguj się na Doodle poprzez konto Google i zapisz.

7 komentarzy:

  1. Obie ładne, ale druga mi się o wiele bardziej podoba, ta pierwsza ma nieco oklepany schemat. A sukienka całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie świetne stylizacje, a darmówka niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje świetne , pokazałaś atuty i schowałaś wady tej nienajgorszej darmówki .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest dość ładna, choć do najlepszych nie należy, ale jak dają to biorę. :D Stylizacje są świetne. W pierwszej doceniam dobór kurtki z aplikacjami w idealnym odcieniu, a druga sama w sobie jest śliczna i w dodatku nieszablonowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka nie jest zła, troche mi się dół nie podoba, ale daje rade :) stylizacje obie ładne, ale bardziej podoba mi sie stylizacja nr 2

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje, fajnie, że NARESZCIE jest coś zupełnie za darmo ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakim sklepie był wcześniej Rosy Two Tone Trenchcoat z najnowszej kolekcji CP?Bo zastaniawim się czy kupic go w CP(za 18sd)czy poszukać w SB.Z góry dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń