28.03.2015

Lookbook- Callie's Picks

#ważna sprawa
Może już zauważyliście, w pasku bocznym bloga pojawił się baner Fashion Weeku, który będzie odbywał się na blogu Queens Of Fashion. Serdecznie zapraszam Was do śledzenia eventu na bieżąco, swoją kolekcję zaprezentuje m.in nasza redaktorka B.E.A.T.K.A!

Najnowsza dostawa Callie's Picks nie wzbudziła we mnie jakichś większych emocji. Na pierwszy rzut oka ciężko dojrzeć coś naprawdę wartego uwagi, ale po dłuższych oględzinach da się wypatrzeć perełki. Takim kąskiem dla mnie jest właśnie "rękaw" w kolorze baby blue i złote łańcuchy. Były to rzeczy, które od zawsze podobały mi się w stylizacjach innych użytkowników, a teraz i ja mam szanse je wykorzystać! Te dwa artykuły to jedyne, co kupiłam, a powodem jest oczywiście brak funduszy. Jeszcze w temacie zakupów- polecam Wam też crop top w kwiaty, sukienkę z pierwszego manekina na drugim piętrze i wszystko to, co za starmonety.

Stylizacje tylko dwie, ale postawiłam tym razem na lepszą formę graficzną. 

Pierwszy obrazek to stylizacja z użyciem narzutki. Pomieszałam wzory i faktury, ale chyba wygląda to całkiem znośnie. Nie kombinowałam z dodatkami i dobrałam je tak, by jedynie podkreślały ubrania, a nie zdominowały całą stylizację. 


Bazą drugiej stylizacji jest według mnie świetne połączenie topu ze spódniczką. Dodałam złote dodatki, aby nieco ożywić outfit.


Która stylizacja bardziej Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Bardziej przemawia do mnie stylizacja numer1. Wielki plus za świetne przedstawienie outfitów ( tło i oddzielne pokazanie ubrań) .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, dzięki za reklamę xd
    świetne stylizacje! obie mi się mega podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne stylizacje! Trzymasz poziom (a jest on naprawdę wysoki). ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne obrazeczki! co do stylizacji to milej mi się patrzy na drugą, ale podoba mi się miks wzorów w pierwszej

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam n oku tą narzutkę i mam nadzieję, że zdążę na nią przyoszczędzić. Obie stylizacje są świetne, choć w pierwszej ujęło mnie to zestawienie wzorów, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń