13.03.2015

DIY #3

Witajcie, dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na dziecinne body, które możemy kupić w suite shopie, w sklepie kitch. Cena, którą musimy za nie zapłacić, to tylko 27 starmonet. Wcześniej nawet bym nie przypuszczała, że można je wykorzystać w taki sposób, jednakże przeglądając dzisiaj suiteshop w poszukiwaniu rzeczy, która mógłby mi posłużyć w zrobieniu kolejnego diy, moją uwagę zwrócił właśnie ten obiekt. Przedstawiam wam zatem bluzkę i sukienkę, które wykonałam używając kilku egzemplarzy ów przedmiotu.

Podoba wam się?
Przepraszam, że zawaliłam sprawę i post w poprzednim tygodniu się jednak nie pojawił, ale ostatnio na prawdę nie miałam na to czasu, mam nadzieję, że zrozumiecie.

15 komentarzy:

  1. WooW *.* Jestem naprawdę pod wrażeniem. Pierwszy raz widzę tak udaną i zjawiskową przeróbkę :) Oby tak dalej , czekam na więcej
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne! Super pomysł, bardzo prawdopodobne, że skorzystam. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNE! Te dziecięce ubranka dają świetny efekt! Może kiedyś skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny i zjawiskowy pomysł! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie to wygląda,na początku w ogole nie zalapalam,gdzie sa te ubranka na sukience-wygląda jakby była już taka kupiona :)
    PS.Skad jest ta biala spodnica? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pretty n' love, niestety nie jest dostępna już w starplazie

      Usuń
    2. Dzieki <3
      Można poszukać w SB ;)

      Usuń
  6. Świetny pomysł!
    I nic się nie stało, ważne, że teraz już jesteś. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka genialna ci wyszło, wykorzystam ten pomysł jak tylko zarobię troche sm! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aplikacje na sukience podziwiałam, ale rękawki u bluzki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł - geniusz! Bardzo mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń