14.03.2015

Stylizacje: spodnie z dziurami

Poćwiartujcie mnie, ale naprawdę nie mam na nic czasu i pewnie tak będzie wyglądała sytuacja aż do końca kwietnia- wtedy co jakiś czas wpadnę pewnie z jakimś lookbookiem czy best of the best, ale większych artykułów ode mnie się teraz nie spodziewajcie, przepraszam.

Dzisiaj pora na artykuł ze stylizacjami, a pod nóż biorę...spodnie z dziurami!


Takie spodnie ma pewnie każdy z Was w swojej wirtualnej szafie, niektórzy może nawet w realnej. Stereotypowo kojarzone głównie z rockowym stylem, coś zarezerwowanego dla fanów cięższej muzyki czy stylu właśnie. Ja jestem przeciwniczką tej teorii i jako osoba z dosyć klasycznym stylem również lubię je nosić i to samo przenoszę ze świata do internetu. Jeżeli obserwujecie moje stylizacje, może zauważyliście, że uwielbiam połączenia podziurawionych jeansów ze "zwykłymi" rzeczami, jak biała koszula czy sweter. Ta część garderoby może przyjmować różne kroje; boyfriendy, vintage, rurki. Kolorów też jest sporo. Takie spodnie naprawdę mają wiele zastosowań, więc zachęcam do zainwestowania choć w jedną parę!


Pierwsza i druga stylizacja w podobnych kolorach, moich ulubionych. Do spodni z dziurami dodałam elegancką resztę, która złagodziła ten rockowy akcent. Trzecia stylizacja zupełnie nie w moim stylu, ale chciałam pokazać też inne zastosowanie tych spodnie. Ostatnia stylizacja to zdecydowanie moja faworytka! Marki spodni od lewej: Bonjour Bizou | Nelly.com | Callie's Picks | Velvet Orchid

Lubicie takie spodnie? 
Podobają Wam się moje stylizacje?

15 komentarzy:

  1. trzecia i czwarta super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje. Uwielbiam spodnie z dziurami na stardollu, a wprost kocham je w realu. Nie mogę doczekać się cieplejszej pogody ( bo jednak przez dziury wiatr porządnie zawiewa :p)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam tego typu spodnie, chcę dokupić te jasnoniebieskie z Nelly. Czwarta stylka jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecia cudeńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się, czy to sarkazm

      Usuń
    2. nie ps. zastanawiam się dlaczego tak uważasz tzn wg ciebie ta stylizacja jest kiepska czy myślisz że ci dogryzam?

      Usuń
    3. bardziej się skłaniam ku temu drugiemu, bo ta stylka to raczej nie Twój styl, chociaż wiem, że czasami podoba nam się cos całkiem w innym guście, przynajmniej ja tak mam :D dziękuję w każdym razie

      Usuń
  7. 1,2 i 4 świetne i takie świeże jeśli chodzi o połączenie ubrań. W trójce dobrałbym chyba inną torebkę i buty, ale może się trochę czepiam, i tak jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacja mi się bardzo podobają, jednak 1 i 3 są idealne! :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi najbardziej podoba się ostatnia ♥! Chociaż muszę przyznać, że wszystkie są piękne :)! Ale uwielbiam takie łączenie rzeczy streetowych z eleganckimi :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. I takie spodnie to się idealnie komponują z butami sportowymi https://butymodne.pl/ax-boxing-tkanina-p267.f121.html . Wiem, że styliści często łączą je ze szpilkami, ale jak na moje to nie za bardzo do siebie pasuje. Raczej styl sportowy jest tu jak najbardziej wskazany

    OdpowiedzUsuń