18.03.2015

Historia sklepów - Junior Gaultier - Harrods

Witajcie Kochani!

Przepraszam Was bardzo, że przez ostatnie tygodnie Historii Sklepów nie było, ale niestety mój organizm nieco odmówił współpracy i wylądowałam w szpitalu bez dostępu do internetu. 
Nie wgłębiając się w szczegóły śpieszę donieść, że już wszystko w porządku i dalsze artykuły powinny ukazywać się o czasie. 

Dziś zapraszam Was do przeczytania o historii trzeciego sklepu Harrods - Junior Gaultier.
Sklep Junior Gaultier podobnie jak Rykiel Enfant i Chloé pojawił się na Stardoll pod koniec października 2012 roku w ramach współpracy pomiędzy Stardoll i Harrods. Ubrania ze sklepu Junior Gaultier inspirowane były ubraniami marki na sezon jesień zima 2012-2013.

Sklep wyglądał tak:

Zaś tak wyglądają zdjęcia promujące kolekcję Junior Gaultier na jesień-zimę 2012-2013:









Teraz pora na porównanie pomiędzy ubraniami ze Stardoll a ich realnymi odpowiednikami, które znalazłam na blogu miss-of-stardoll:























Jeśli mam być szczera, to z omawianych przeze mnie do tej pory kolekcji w ramach cyklu o Harrods, to właśnie ta kolekcja najbardziej przypadła mi do gustu. Może dlatego, że ubrania są w większości dość ciemne, co odpowiada mojej estetyce? A może dlatego, że kolekcja, jak na kolekcję dziecięcą, jest dość dorosła? Brakuje w niej bajkowości, dziecinności, które były tak widoczne jak u Rykiel Enfant. Nie jest też tak nijaka, jak Chloé.
 
Ceny ubrań wahały się od 10 do 28 sd, więc ani tanio, ani mega drogo. Z całej kolekcji posiadam tylko dwie jasne bluzki w paski, które uważam za dość wszechstronne i uniwersalne, a jednocześnie w miarę ciekawe. Interesująco prezentuje się także moim zdaniem kremowa bluzka we fioletowy wzór, która ma w sobie coś przykuwającego uwagę, choć przez niewycentrowany wzór pewnie doprowadziłaby mnie do szaleństwa, oraz płaszcz w czerwoną kratę, który przez swój wzór pasowałby nawet do punkowych, a więc kompletnie nie dziecinnych stylizacji. Także rajstopy w czerwoną kratę wydają mi się być interesującym elementem garderoby.

Z bloga "TheStardollLookbook" zaczerpnęłam dwie przykładowe stylizacje z wykorzystaniem elementów ze sklepu Junior Gaultier:


A to moja stylizacja z wykorzystaniem bluzki z tej kolekcji:

I to już wszystko na dzisiaj. 

Co Wy sądzicie o tej kolekcji? Jak porównujecie ją do pozostałych kolekcji Harrods? Polujecie na coś z niej? Co macie w swoich szafach z tego sklepu? Czy ubrania te się Wam przydają?

Znów proszę o szczere komentarze na temat artykułu, zwłaszcza krytyczne uwagi będą dla mnie bardzo cenne i ułatwią rozwijanie tego działu.

Na koniec niespodzianka dla tych, którzy dotrwali do końca - autor najciekawszego komentarza pod artykułem otrzyma ode mnie w nagrodę jedną rzecz ze swojej listy życzeń na Stardoll. Zwycięzca zostanie ogłoszony w następnym artykule - za tydzień.

4 komentarze:

  1. Mam około 20 rzeczy z tej kolekcji xd Rzeczywiście, to jedna z najlepszych dostaw do Harrod's. Ale muszę przyznać, że realne odpowiedniki o niebo lepsze i szkoda, że admini nie odwzorowali też obuwia... Świetny artykuł, jak zwykle c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedna rzecz, mianowicie czarny żakiet z 11 obrazka, a w sklepik prawy wieszak, zupełnie od lewej. Uwielbiam go, jedna z najlepszych rzeczy, chociaz cała kolekcja warta uwagi. Artykuł przyjemny jak zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep był średni, według mnie. Nic z niego nie mam, jeśli dobrze pamiętam. Post rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń