30.03.2015

Mix stylizacyjny

Dzisiaj taki luźny post, w którym przedstawię Wam cztery stylizacje, wszystkie z czarnymi okryciami wierzchnimi. Outfitów szukałam u osób z zagranicy, bo zdaję sobie sprawę, że stylizacje polskich użytkowników mogą być już przez Was znane. W pierwszej stylizacji spodobały mi się niebieskie akcenty i makijaż, który świetnie współgra z ciemną karnacją. W drugiej stylce fajnym elementem jest broszka na czarnym futrze. Trzecia stylizacja jest bardzo prosta, ale sama uwielbiam połączenie futra z boyfriendami, do tego golf świetnie się tu prezentuje. Oprócz tego bardzo spodobał mi się sam wygląd doll, który pasuje do całości. Czwarta stylizacja to moja faworytka głównie dlatego, że jest nieszablonowo! Połączenie srebra i złota, dużo ciężkich elementów, daszek, koralowe usta...pięknie! I tutaj też pochwalę twarz i włosy doll, ciekawie to wygląda.


4 komentarze:

  1. 1, 2 i 3 świetne! 4 jak dla mnie kiczowata i przesadzona xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga ujdzie, sylwetka doll nie jest tu zaburzona. Reszta mi się nie podoba.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga jest moją faworytką, choć czwarta też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacje i bardzo ładne dollki :) inspirujące

    OdpowiedzUsuń