18.11.2014

Models Inspired #1

Wymyśliłam sobie dzisiaj taki pomysł na notkę. Dodaję zdjęcia modelki i jej konkretnej stylizacji, a następnie próbuję ją odwzorować w wersji stardollowej. To, czy cykl będzie kontynuowany zależy od tego jak przyjmiecie dzisiejszy post i czy będę miała wenę/pomysły/środki na zrealizowanie pomysłów. 

Na pierwszy ogień idzie moja ulubiona modelka- Ola Rudnicka. Ola oczywiście jest Polką, chodzi na wybiegach u takich osobowości/marek jak Prada, Moschino, Dior czy Michael Kors. Stylizacje tej modelki (o ile cykl wypali) będą pojawiały się dosyć często, ponieważ uwielbiam jej styl, a sama Ola jest dla mnie inspiracją. 

Najpierw jeżeli chodzi o samą twarz- natchnęła mnie fryzura z najnowszej oferty ss. Ola ma białe włosy, na starszych zdjęcia widać lekkie przebłyski blondu. Sama nie posiadam białej farby do włosów, wykorzystałam więc tę najjaśniejszą z salonu piękności. Muszę przyznać, że cieniowanie tej fryzury bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, zwłaszcza w takim kolorze. Skoro zmiana włosów, to brwi są następne w kolejce- ustawiłam taki sam kolor. Oprócz tego zmieniłam cerę na bledszą, a usta zastąpiłam odrobinę mniej pełniejszymi. Z efektu jestem zadowolona.


Stylizacja, którą dzisiaj spróbuję odtworzyć, pochodzi z Milan Fashion Week. Trochę męskiego stylu, elegancji dodają klasyczne elementy takie jak skórzana ramoneska czy mokasyny.



Poniżej moja propozycja. Pamiętajcie, to inspiracja. Oczywiście starałam się dobierać elementy tak, by były jak najbardziej zgodne z oryginałem, ale przecież nie wszystko musi być od początku do końca identyczne.


Znacie Olę Rudnicką? 
Co myślicie o mojej stylizacji? :)


9 komentarzy:

  1. łaaa genialny pomysł na dział <3 o Oli słyszałam tylko, ale nic raczej o niej specjalnie nie wiem. super odwzorowanie, bardzo mi się podoba ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne odtworzenie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Odtworzenie zarówno wyglądu, jak i stylizacji wyszło Ci wspaniale. ♥ O Oli pierwszy raz przeczytała w Glamourze, zaintrygowała mnie, szczerze mówiąc. Podoba mi się jej typ urody, Ola jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post,świetna stylizacja :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwisko Oli obiło mi się gdzieś o uszy, ale dzięki Tobie zapamiętam ją na dłużej. Wspaniały typ urody. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG, uwielbiam Olę i jej styl. Twoje odzwierciedlenie jej jest świetne, chociaż bardziej podobne i szczegolnie charakterystyczne dla niej byłaby stylizacja z wykorzystaniem płaszczyka z LE (Ola nosi Burberry) :) Ogólnie post świetny, jestem mile zaskoczona, że znalazła się ona na jakiejś stronie o stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że ci sie podoba! To jedna z pierwszych stylizacji Oli, za jakie postanowiłam sie zabrać, ale jak mówiłam- bedzie sie ich pojawiało znacznie wiecej. Wszystkie modelki teraz noszą ten 'blanket coat', bardzo fajnie to wygląda. :D

      Usuń
  8. Bardzo fajnie odwzorowana :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń