17.11.2014

Kłopotliwe ubrania

Hej kochani! Nie było mnie tu już z Wami prawie miesiąc. Nie było to spowodowane moimi zachciankami. Problemy zdrowotne, a później zaległości w szkole mi na to nie pozwoliły. Ale już wróciłam pełna chęci do pracy i posty z mojej strony będą się pojawiać regularnie. 

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć trzy stylizacje. Pierwsza jest w wykorzystaniem różowej kurtki z Wild Candy, która kosztuje 139sm. Według mnie kurtka jest fatalna i w stylizacji widać tylko jej fragment. Tworząc z nią stylizację trzeba uważać, ponieważ róż uważany jest za kolor kiczowaty i szybko można przedobrzyć, dlatego najlepiej stawiać na podstawowe kolory - biel, czerń, szary, brąz. W drugiej stylizacji wykorzystałam brązową spódniczkę ze sklepu It Girls, która kosztuje jedynie 25sm! Powinna znajdować się w szafie każdego użytkownika, ponieważ jest bardzo ładna i tania. Postanowiłam na połączenie jej z czarnymi elementami. Miałam problem z torebką, dlatego zostawiłam stylizację bez niej. Złote dodatki będą idealnie pasować do tej spódniczki. Ostatnia stylizacja jest w wykorzystaniem butów z Voile, które możemy kupić za 56sm. Buty są trudne do wykorzystania. Próbowałam je połączyć z różnego typu spodniami, ale ostatecznie zdecydowałam się na sukienkę, ponieważ to z nią najbardziej współgrają.


Czekam na Wasze opinie! 

Pod tym postem możecie zostawiać screeny ubrań (z nazwą sklepu) lub dokładny opis danej rzeczy (nazwa sklepu, cena, dokładny wygląd), z którymi macie problem. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Aby kolejny post się pojawił muszę mieć min. 2 propozycje!

Przepraszam za pojawienie się tych samych okularów w każdej stylizacji, ale makijaż kompletnie nie pasuje do żadnej z nich, a mam wybrane elementy ss, a w tej chwili nie posiadam tego statusu i bym musiała wszystko zmieniać.

3 komentarze:

  1. 5 strona w BB, górny wieszak, zielony stanik za 68 sm oraz 6 strona w Evil Panda, dolny wieszak, niebieska spódnica za 60 sm.
    POWODZENIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje, no może pierwsza trochę mniej ;;) Tutaj link do kłopotliwych ciuszków ;;P
    1. http://bankfotek.pl/view/1818296
    2. http://bankfotek.pl/view/1818297
    Oba ubranka na trzeciej stronie od końca ;;)
    Memcik09

    OdpowiedzUsuń