6.11.2014

Poradnik makijażu

Do wykonania makijażu potrzebujemy:
błyszczyk - Flamer Lip Gloss
eyeliner - Draacula Red Eyeliner
ołówek do brwi - Eyebrow Pencil Khaki
2x puder - Quest Blush Terracolla + Grey Ghost Blush
3x szminka - Flame Red Lipstick + Quest Lipstick Makeup kit Rose + Lipstick Cream Pink
3x cień do powiek - Eyeshadow No3 + Frozen Gray Eyeshadow + MSW 13 Nude Eyeshadow

KROK I


Całe usta malujemy czerwoną szminką.
--------------------------------

KROK II


Dolną wargę malujemy jaśniejszą szminką.
--------------------------------

KROK III


Najjaśniejszą  naszych szminek malujemy środek dolnej wargi.
--------------------------------

KROK IV


Teraz łączymy kolory błyszczykiem z Transform.
--------------------------------

KROK V


Dolną powiekę jak i zewnętrzny kącik oka malujemy brązowym cieniem.
--------------------------------

KROK VI


Szarym cieniem malujemy środek górnej powieki oka.
--------------------------------

KROK VII


Jasno szarym cieniem malujemy wewnętrzny kącik oka.
--------------------------------

KROK VIII


Czerwonym eyelinerem rysujemy kreskę na górnej powiece.
--------------------------------

KROK IX


NA brwiach rysujemy coraz mniejsze kreski zaczynając od wewnętrznej strony.
--------------------------------

KROK X


Ciemnym brązowym pudrem nakładamy na policzki jedną warstwę pudru.
--------------------------------

KROK XI


Białym pudrem rozjaśniamy poprzedni oraz bardziej podkreślamy policzki.
--------------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się Wam dzisiejszy make-up?

9 komentarzy:

  1. Ciekawy akcent kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolorystyka :) Makijaż jak zwykle zachwycający i profesjonalnie wykonany. Z niecierpliwością czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się tym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę szczera, nie wiem co jest z tymi ustami takiego ale mam wrażenie że doll jest naburmuszona i źle mi się na nią patrzy, plus ta kreska po środku której nie da się pomalować, dlatego dla mnie usta na nie. Oczy mi się podobają, fajny pomysł z czerwoną linią pośrodku szarości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nos mi się wtapia w całość, ale makijaż ogólnie - bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż oczu jest bardzo ładny, akcent kolorystyczny w postaci kreski bardzo przypadł mi do gustu. Do ust także nic nie mam, są po prostu inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, taki inny

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, widać ten motyw przewodni- wyrazisty róż.

    OdpowiedzUsuń