24.11.2014

Kłopoltiwe ubrania

Witajcie! Nie wiem jak Wam, ale mi ten tydzień minął tak szybko, że prawie zapomniałam o artykule dla Was! Na szczęście się wyrobiłam.

W pierwszej stylizacji kłopotliwym ubraniem jest niebieska spódnica, którą znajdziecie w sklepie Evil Panda za 60sm. Pracowało mi się z nią bardzo dobrze i miałam na nią kilka pomysłów, jednak ostatecznie zdecydowałam się na połączenie jej z bluzką w paski oraz z czarną kamizelką. Spódnica może być trudna do wykorzystania, ponieważ jest 'rozłożysta' i dobranie jakiekolwiek kurtki jest wyzwaniem, więc najlepiej zrezygnować z ubrania wierzchniego oraz z bluzek na długi rękaw. W drugiej stylizacji borykałam się z naszyjnikiem, który znajdziemy Original Future za 49sm. Ciężko było mi do niego cokolwiek dobrać. Najlepiej łączyć go z prostymi rzeczami w stonowanej kolorystyce Postanowiłam połączyć go z dwoma innymi naszyjnikami, które zakryły dekolt sukienki. Ostatnia rzeczy była dla mnie największym wyzwaniem, a jest to zielony top z Bonjour Bizou, który kosztuje 68sm. Kompletnie nie wiedziałam z czym go połączyć. Kolor ma ciekawy, ale krój jest fatalny. Pomimo to udało mi się coś stworzyć. Wydaje mi się, że spodnie z wysokim stanem są najlepszym rozwiązaniem. Do tego kurtka, która będzie zakrywała rękawy bluzki. 


Czekam na Wasze opinie!

Pod tym postem możecie zostawiać screeny ubrań (z nazwą sklepu) lub dokładny opis danej rzeczy (nazwa sklepu, cena, dokładny wygląd), z którymi macie problem. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Aby kolejny post się pojawił muszę mieć min. 2 propozycje!

4 komentarze:

  1. Ta niebieska spódnica to faktycznie duże wyzwanie, ciężko sobie z nią poradzić. Druga stylizacja piękna :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot co, to dopiero kłopotliwe ubranie! Miss Sixty, 1 piętro, 5 manekin - Dayita Dress, 20 Sd...

    Co do artykułu to stylizacja nr.3 jest świetna! Najmniej jednak podoba mi się stylka nr. 1 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, tylko pierwsza mi się nie podoba :/
    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń