14.11.2014

Lookbook - Barbie Megabrands

Z pewnością nie spodziewaliście się z mojej strony postu tego typu, na pewno nie. Chyba już to pisałam, ale takie kolekcje jak dzisiaj nadają się tylko i wyłącznie do lookbooków. :)
~
Wszyscy wiecie lub nie, dzisiaj zawitała do Starplazy, a raczej do samego katalogu, nowa mini-dostawa Barbie Megabrands. Rzeczy są takie, jakich należy się spodziewać po marce. Wszystko jest kiczowate, ale przynajmniej tanie. Poza torbą, ta jest dostępna w sd, ale moim zdaniem bez sensu wydawać na nią jakąkolwiek sumę. Warto wspomnieć też o kobaltowym, brokatowym kapeluszu, żywcem zerżniętym od jego bliźniaka z PPQ. 


Co w takim razie warte jest kupna? Ja zainwestowałam w turkusowy top w cenie 38 sm (majątek) oraz kobaltową spódniczkę w cenie 54 sm (moja fortuna się kurczy). Bluzka nie powala cieniowaniem, ale nie posiadałam w swojej szafie tank topu o takim kolorze, co ostatecznie zdecydowało o jego kupnie. Granatową spódniczkę natomiast wrzuciłam do koszyka od razu- oczarował mnie 'tulipanowy' krój, ładne cieniowanie i nietuzinkowość artykułu.


Co sądzicie o tej kolekcji?
 Spodobały Wam się moje propozycje?

10 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiej czcionki urzywasz???.

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam zainwestować w turkusowy top, ale zachęciłaś mnie dodatkowo do kupna spódniczki. Stylizacje cudne, bardzo podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje,nie planowałam kupić nic,teraz kupie top i spódniczke :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka niczego sobie, a stylizacje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga jest suuper, idealna i w ogóle, nie widać, że top to darmówka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja pierwsza wcale mi się nie podoba, za to dwójka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza piękność <3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń