9.05.2015

The Urban Spotter #2

Postanowiłam zmienić nazwę działu z "Mix stylizacyjny" na "The Urban Spotter", inspirowane realną witryną, którą sama codziennie odwiedzam i serdecznie zachęcam Was do jej śledzenia (klik). W dzisiejszym poście po raz kolejny przedstawię Wam stylizacje osób z zagranicy, tematem przewodnim będzie black&white. Pierwszy outfit jest dosyć prosty, ale ujął mnie połączeniem sportowej, siateczkowej bluzki z białą, elegancką koszulą. Do tego twarz doll świetnie komponuje się z całością. Podejrzewam, że właścicielka konta aliakolli, tworząc twarz swojej doll, inspirowała się FKA Twigs. Bardzo podoba mi się tutaj użycie białego golfu i złotego naszyjnika. Trzecia stylizacja to moja faworytka, według mnie jest genialna! Proste kroje, dobrej jakości materiały, połączenia czerni i bieli ze złotem i do tego ciemna karnacja- cudo. Ostatnia stylizacja bardziej skomplikowana, autorka połączyła złoto i srebro, panterkę, skórę i transparentność, a całość mimo to się broni! 
Przypadły Wam do gustu te stylizacje? Która najbardziej Wam się podoba?

3 komentarze:

  1. Wszystkie są ładne na swój sposób, ale trzecia rzeczywiście piękna. Świetny pomysł na torebkę, całość wygląda naprawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze trzy obłędnę <3 Czwart średni tylko :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń z bielą jest zbyt nudna jak dla mnie, dlatego stylizacje mnie nie uwiodły. Najbardziej podoba mi się ostatnia, choć już wiele razy widziałam połącznie tej spódnicy z kurtką.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń