12.05.2015

Lookbook- Spectacular

Dzisiaj mam dla Was lookbook tym razem nie z ciuchami, a biżuterią, konkretnie okularami z najnowszej kolekcji Spectacular. Zakupiłam dwie pary oprawek, jedną za sm i drugą inspirowaną Diorem.


Przygotowałam dwie stylizację, ocenę zostawiam Wam! Jak zwykle nie wychodzę poza moje "kręgi kolorystyczne" i ograniczam się jedynie do drobnych detali, jak szminka. 


1) sukienka OF | płaszcz Stardesign | torebka Nelly.com | buty Nelly.com | bransoletki Rio | okulary Spectacular
2) ogrodniczki Killah | koszula Young Hollywood | blazer Rio | kopertówka DKNY | sandałki B.Bizou | okulary Spectacular

Co sądzicie o tej dostawie okularów?
 Podobają Wam się moje stylizacje?

2 komentarze:

  1. pierwsza stylka jest genialna, brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bardziej mi się podoba, te okulary są świetne! Możliwe, że się na nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń