16.05.2015

Co warto kupić? PPQ

Dzisiejszy artykuł poświęcę najnowszej dostawie do sklepu PPQ, która do starplazy zawitała niedawno, bo wczoraj. Tych, którzy są ciekawi, co takiego kupiłam i polecam oraz jakie wykonałam stylizacje, zapraszam do dalszego czytania i komentowania!



Ta kolekcja PPQ zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu niż jej poprzedniczka. Total white, inspirowane mrozem i zimą. Jak zwykle ponarzekałabym na ceny, ale nie ma na to czasu. Jak na razie udało mi się kupić trzy rzeczy:

1) Już długo czaiłam się jakiś prosty biały golf, więc ten był dla mnie wybawieniem. Połączymy go praktycznie ze wszystkim, stworzenie z nim stylizacji nie było dla mnie żadnych problemem!

2) Postanowiłam zmienić nieco styl mojej lalki i oprócz "klasyków" kupować w starplazie też bardziej "sezonowe" rzeczy. I tak o to w mojej szafie znalazły się te cudowne spodnie z cytrynowymi lampasami i białymi frędzlami.

3) Biała, długa narzutka to rzecz, którą kupiła większość. I nic dziwnego, bo jest dobrze wykonana i praktyczna. Idealna do letnich, zwiewnych stylizacji, ale ja widzę ją również w innych zastosowaniach.

4) Numer czwarty to wszystko to, czego jeszcze nie kupiłam, ale również Wam polecam, czyli: oversizowe kozaki, srebrna sukienka z opadającymi ramionami, niebieska błyszcząca sukienka z golfem, body, szorty. Oprócz tego mogę polecić Wam również biżuterię, głównie diamentową.





Pierwsza stylizacja to moja wizja użycia spodni z frędzlami. Całość jest nowoczesna, żółte lampasy zainspirowały mnie do wykonania futurystycznego makijażu. Drugi outfit to połączenie elegancji i z wakacyjnym luzem. Do zwyczajnych ubrań dobrałam eleganckie dodatki, co, myślę, dało ciekawy efekt.

1) bluzka LE | spodnie PPQ | okulary Spectacular | torebka Subcouture | sandałki Nelly.com
2) sukienka Velvet Orchid | narzutka PPQ | kolia Royalty | chanelka Decades | sandałki Nelly.com | okulary Spectacular


Następnie dwie stylizacje to moje propozycje na użycie białego golfu. Pierwsza jest trochę streetowa, dodałam akcent kolorystyczny w postaci torby i szminki, które ożywiają całość. Ostatni już dzisiaj outfit jest już mniej "zwykły", użyłam płaszcza, do którego dodałam właśnie golf- moim zdaniem świetnie się to komponuje. Dobrałam też chanelkę, wysokie kozaki i okulary Diora, które pojawią się tu już trzeci raz i pojawią się pewnie jeszcze kolejnych kilka(set) razy...

3) spodnie Callie's Picks | golf PPQ | płaszcz Stardesign | okulary Spectacular | sandałki Bonjour Bizou | torba Basics
4) płaszcz Chanel | golf PPQ | okulary Spectacular | chanelka Nelly.com | buty The JetSet


Co sądzicie o tej kolekcji i moich stylizacjach?

2 komentarze:

  1. Zakochałam się w białym golfie i białych okryciach wierzchnich. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje na wykorzystanie nowych ubrań, szczególnie pierwsza, ma w sobie coś wyjątkowego (pewnie przez makijaż, przypominający mi Natalię Nykiel :). Poza tym trzecia też wygląda bardzo fajnie, spodnie są ciekawym urozmaiceniem, a pomysł akcenty kolorystyczne też świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspirowałam się właśnie Natalią, na koncercie jeszcze wszystko było zrobione farbą fluorescencyjną, więc w ogóle super to wyglądało.

      Usuń