3.05.2015

Best Of The Best

Ten tydzień pod względem dostaw był dosyć słaby. Nie otrzymaliśmy żadnych "konkretów", tylko Film Theory, BodMod i Mawi. Z tego pierwszego najbardziej warte uwagi jest srebrne "coś" ze stroju Katniss, które można super wykorzystać w stylizacjach haute couture, do tego jest za sm, więc spokojnie możemy kupić kilka sztuk. Z BodMod najbardziej polecam czarne i białe, futurystyczne spodnie i ewentualnie jeszcze złote body. Ciężko wybrać z tej dostawy coś praktycznego, ale coś się zawsze znajdzie. Co do Mawi, to moje serce zawsze kradną kolie. Tym razem polecam Wam wszystkie te ze srebrnymi lub złotymi łańcuchami i kolorowymi zawieszkami. Pod spodem podałam dwie przykładowe, ale tak naprawdę każda jest świetna!


Jak oceniacie ten tydzień pod względem dostaw? 
Komentujcie, bo ostatnio coś słabo z tym!

5 komentarzy:

  1. Nowe Mawi to jak dla mnie nie najlepsza kolekcja. Kolczyki są świetne, ale jak dla mnie naszyjniki wyszły tak biednie w porównaniu do wcześniejszych kolekcji. Niemniej i tak mi się podoba. Z FT genialna jest ta sukienka z motyli <3 i tylko ją kupiłem

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nowych dostaw nic nie kupiłam prócz drobnostek za sm. Kolekcje nie były najgorsze po prostu nie przepadam za Mawi, a pozostałe sklepy to nie mój gust.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie marny ten tydzień, choć najporządniejsze rzeczy są z Mawi, ale nie kupuję biżuterii z salonu, nijak nie mogę się przekonać. Spodnie z Bod Mod według mnie są brzydkie przez swój krój, ale jeśli chodzi o całą kolekcję, to one są najlepsze. W wymienionych rzeczy najprędzej kupię to srebrne coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie kupiłam to srebrne, jednak zastanawiam się jeszcze nad spodniami. Biżuterię chętnie zakupiłabym gdyby była do apartamentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria się broni, to srebrne coś jest okej, a te spodnie paskudne moim zdaniem xd

    OdpowiedzUsuń