30.05.2015

Stylizacje: bez czerni

Jakiś czas temu tak mnie jakoś natchnęło, żeby zrezygnować na chwilę z czerni w stylizacjach. Ten kolor to taki basic, że na początku miałam trudności z całkowitym wyeliminowaniem go. Później było już dużo łatwiej, jednocześnie udowodniłam i Wam, i sobie, że da się wymyślić outfity bez użycia czerni (może następny challenge również bez bieli?)

Pierwszą stylizację rozpoczęłam od spodni, do których dodałam lejącą, długą bluzkę. Postawiłam na srebrne i szare dodatki. Bazą w drugim outficie były cudowne białe spodnie, które oprócz rzeczy z tego postu również kupiłam w PPQ. Połączyłam je z piaskową koszulą i akcesoriami  podobnych kolorach. Trzeci strój to moja propozycja na wykorzystanie koszuli/sukienki/bluzki, do której dobrałam białe rurki. Wpadłam na połączenie tych ciuchów ze złotymi i srebrnymi dodatkami. Oczywiście znowu nie mogło zabraknąć okularów Diora!



1) spodnie Pretty n'Love | torebka Subcouture | buty Callie's Picks | bluzka Archive
2) spodnie PPQ | koszula The JetSet | pasek Callie's Picks | buty Velvet Orchid | torebka Decades
3) spodnie Nelly.com | koszula It Girls | sandałki YH | torebki Nelly.com + Hot Buys | bransoletka Riviera

Która stylizacja jest Waszą faworytką?

1 komentarz:

  1. Druga jest cudowna - buty super wyglądają z tą bluzką. Trzecia też dobra, jedynie do pierwszej mam nieco mieszane uczucia. No i chyba przekonałaś mnie do tych okularów! :D

    OdpowiedzUsuń