2.05.2015

Stylizacje: białe okrycia wierzchnie

Dzisiejszy post modowy poświęcę (zazwyczaj) ukochanym przeze mnie białym nakryciom wierzchnim. Uwielbiam je w postaci żakietów (1), narzutek (2), płaszczy (3) czy futer (3). Jestem fanką białych total looków, więc i takich tutaj nie zabraknie, chociaż starałam się, że stylizacje nie były robione "na jedno kopyto". Zachęcam do dalszego czytania i przy okazji komentowania!

Bazą w pierwszej stylizacji była dla mnie świetna jeansowa spódniczka i tytułowy biały żakiet. Postawiłam na złote i srebrne dodatki i myślę, że nie wyszło najgorzej. Jeżeli chodzi o rzeczy w drugiej stylce, to wszystko oprócz butów i okularów pochodzi z Chanel. Ja wiem, ja wiem, większość nadal nie przekonała się do białych kozaczków, ale mnie się one podobają, przynajmniej czasami.

1) spódniczka Original Future | żakiet Rio | sandałki Young Hollywood | top Callie's Picks | kolia Royalty | bransoletki ? | okulary Royalty
2) sukienka, narzutka, torebka Chanel | buty Special Offer + Nelly.com | okulary Special Offer

Kolejny biały total look, tym razem z wykorzystaniem białego płaszcza. Nie szalałam, dobrałam biało-złote subtelne dodatki, by nie przytłaczały całości. Czwarta i zarazem ostatnia stylizacja to wykorzystanie kamizelki jako futra. Transparentne spodnie, głęboki dekolt, ale mimo wszystko mnie się bardzo podoba. Wykorzystałam drobne dodatki po to, by nie było pusto i by podkreślały ubrania.


3) spodnie Decades | płaszcz Pretty n'Love | sandałki Nelly.com | torebka Chanel | okulary Riviera
4) spodnie It Girls | futro Bonjour Bizou | buty Velvet Orchid | puzderko Royalty | okulary Mr. + Royalty

~
Co myślicie o moich dzisiejszych stylizacjach?

3 komentarze:

  1. Biały to klasyka, którą zresztą uwielbiam! Pierwsza stylka według mnie najlepsza dzisiaj, blazer jest świetny, a i baza z wykorzystaniem tej spódniczki wygląda obłędnie. Potem druga, w której cudownie zastosowałaś buty. Pozostałe dwie też bardzo ładne, ale dwie pierwsze mają coś wyjątkowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię białe okrycia wierzchnie na stardollu :) Wszystkie stylki mi się podobają, ale chyba 1 i 3 najbardziej - nietuzinkowe i żaden element w nich nie jest przypadkowy. 4 pomysłowa i zgrana, chociaż nie jestem fanem tych spodni chyba. W 2 zmieniłbym kozaki i jest nieco mdło, ale nadal fajnie :)

    OdpowiedzUsuń