19.12.2013

Pod lupą - Bonjour Bizou

 W dniu dzisiejszym admini postanowili ponownie wzbogacić Starplazę o nowe ubrania. Tym razem padło na Bonjour Bizou. Zapewne część z Was pamięta poprzednią dostawę do tego sklepu. Jednak jaki to ma związek z najnowszą kolekcją? A taki, że jeśli poprzednia zachwycała to admini powinni starać się powielać ten sukces. Tak się niestety nie zdarzyło. Ubrania ze spoilerów - pozornie wręcz piękne. Jednak kiedy tracą swój urok? Zaraz po przymierzeniu na doll. Szczerze mówiąc nie mogłam doczekać się dostawy i przygotowałam na nią fundusze. O dziwo nie kosztowało mnie to zbyt dużo, bo co tu oglądać, jeśli ubrania w "dziwny" sposób przylegają do ciała, a niedopracowana grafika odbija się na efekcie końcowym. Tak poza tym nasi kochani admini nie byliby sobą, gdyby nie uwielbiane przez nas - stardollwiczów - błędy. Bowiem kapelusz oraz kokarda (z resztą dość znośna) niestety chowają się pod włosy. Szkoda, zwłaszcza że jest ona warta uwagi.


 Moje zakupy:

Oto stylizacje:




Co sądzicie i dzisiejszej dostawie?


12 komentarzy:

  1. Ubrania inne mi przypadły do gustu, ale stylizacje ujdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy patrzę na 2 stylizacje to zaczyna mi być zimno. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani stylizacje, ani ubrania nie są jakieś wspaniałe.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania fatalne, lecz stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ubrania faktycznie warte uwagi, stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja, boże, cudo!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się spodobała :) Z kolekcji kupiłam zieloną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy jest ciekawych.. Ostatnia stylizacja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się jak i same ubrania, tak i same stylizacje. Przykro mi, ale kompletnie nie mój gust :(

    OdpowiedzUsuń