9.11.2014

Wyniki

Lekko opóźnione moją przerwą od stardoll (spowodowaną głównie sprawami prywatnymi) ale oto jestem i planuję trochę artykułów. Zadaniem było upodobnić się do doll z naszego nagłówka i mimo małej ilości prac, ich poziom mnie pozytywnie zaskoczył! Jak wcześniej wspomniałam liczyła się kreatywność i pomysłowość. 

Miałam niemały problem z wyłonieniem niezależnego zwycięzcy, więc nagrodę postanowiłam podzielić na pół i w ten sposób autorki obu stylizacji otrzymają po 50 sd. Są one kreatywne, estetyczne i ciekawe w odbiorze. Dziewczynom gratuluję i zapraszam po odbiór nagrody w ciągu 2 dni. Co sądzicie?

B.E.A.T.K.A

painfulHUG

8 komentarzy:

  1. łaaa dziękuję serdecznie i gartuluję dla painfulHUG, na prawdę śliczna praca! :) teraz zobaczylam, że zgubiłam literkę "ł" w wyrazie według :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, dziękuję ślicznie i gratuluję Beatce, świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace są fantastyczne, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są obie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń