14.03.2014

Najbardziej nietypowa loteria, w której weźmiesz udział! - dla Was & od Was

Staram się, aby na blogu nie było nudno, wciąż myślę nad nowymi rozwiązaniami, jednak ilość postów mojego autorstwa drastycznie zmalała. Chciałoby się rzec, że w końcu znalazłam chwilkę dla Was i od razu wpadam 
z nowym pomysłem :D Oczywiście jego działanie zależy tylko i wyłącznie od czytelników - także do dzieła!

Z pewnością niejeden z Was ma w swojej stardollowej szafie akcesoria, które zwyczajnie mu się znudziły/nie potrafi ich użyć/przestały mu się podobać, ale... posłużyłyby nie raz innemu użytkownikowi!

Mam w planach zorganizowanie loterii, którą w całości zorganizowalibyście sami poprzez podarowanie kilku rzeczy (ubrań/dodatków). UWAGA: sponsorzy nagród mają w 100% zapewnioną wygraną, a najhojniejszy ofiarodawca (najcenniejsze artykuły, spora ilość) otrzyma ode mnie od 50 do 100sd! Aby nie było zbytniego bałaganu i nieporozumień, wszystkie rzeczy wystawialibyście na moje konto za 2sm czy 2sd.

Tak więc, jest ktoś chętny? Proszę, przemyślcie to! Liczą się dobre chęci i świetna zabawa :)

Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem, przykładowy wygląd i treść:
Chciałabym* przeznaczyć na loterię cztery** artykuły, które już
zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to Emo-niunia-***.

* lub chciałbym, ** dowolna ilość, *** Twoja nazwa na Stardoll

Oczywiście nie wszystkie ofiarowane przedmioty trafią do loterii, liczę na brak darmówek!
- odpiszę na każdy komentarz. To, czy zabawa się odbędzie, zależy od Was.

99 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chciałabym przeznaczyć na loterię 20 artykułów, które już
      zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to Kicia1912

      PS.: Wystawie więcej, ale juz nie mogę

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kupiłam 5, bo jest limit, po resztę wrócę jutro. Dziękuję baaaardzo! :D

      Usuń
    4. Dokupiłam kolejnych 5 :)

      Usuń
  2. Właśnie przeglądam szafę w poszukiwaniu niepotrzebnych rzeczy, na pewno coś wystawię :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym przeznaczyć na loterię 7 artykułów, które już
      zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to zuzi1506

      Może nie mam bardzo wartościowych rzeczy, ale zawsze coś :) Postaram się coś jeszcze wygrzebać :D

      Usuń
    2. Daję 10 artykułów :)

      Usuń
    3. Zakupiłam 5 artykułów, dziękuję! :)

      Usuń
  3. Wystawiłabym coś z chęcią, ale obecnie nie jestem SS, a planuję doładować tylko sd...

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pomysłu, jest świetny. Jednak ja niestety nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem ss :c
    A szkoda, bo z chęcią podarowałabym trochę rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, ale nie jestem ss, wiec nic nie wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystawiłabym coś ale wystawiam juz na uz. ach, chyba że coś jeszcze poszukam dla was.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeznaczyć na loterię 6 artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie mogę ich przyjąć. Darmówki i projekty odpadają, przykro mi :(

      Usuń
  9. Zobaczę, ale pomysł przedni. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym przeznaczyć 6 artykułów, które są w bazarze. Nick singiel

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszperam i jutro dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!
    Można by to nazwać "Wiosennymi porządkami" ;)
    Jestem w trakcie wystawiania, na razie 8 rzeczy, ale nie przejrzałam nawet połowy stron w bazaarze. Brb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym przeznaczyć na loterię 9 (słownie: dziewięć) artykułów, które już
      zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to Anika6.

      Usuń
    2. Kupiłam 5 artykułów z powodu limitu, przyjdę jeszcze jutro. Dziękuję bardzo! ♥

      Usuń
    3. Proszę bardzo, może jeszcze coś znajdę, bo wczoraj mi się strasznie bazaar ciął i wszystkich artykułów nie widziałam ;)

      Usuń
    4. Dokupiłam 3, to już wszystko :)

      Usuń
  13. Chciałabym* przeznaczyć na loterię trzy artykuły, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to BlackLilou.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym przeznaczyć na loterię 11 artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to oliwcia_paris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5, zajrzę jutro, dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
    2. Buty już mam, drugą 5 zakupiłam, to już wszystko :)

      Usuń
  15. Chciałabym przeznaczyć na loterię 14 artykułów, które już zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to Diana.Miss2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5, wpadnę jutro, bo jest limit. Dziękuję! :D

      Usuń
    2. Dokupiłam ostatnie rzeczy, to już wszystko :)

      Usuń
    3. Ok, cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  16. Postaram się przejrzeć stardollową szafę i jutro się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakbym była SS, to podarowałabym taką suknię Chanel. No cóż, szkoda.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym przeznaczyć na loterie 14 artykułów, które zarezerwowałam już w bazarku. Mój nick to : the_gusty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołożyłam jeszcze fryzurkę oraz cztery artykuły do biżuterii :)
      W sumie 19 rzeczy :)

      Usuń
    2. Kupiłam 5 artykułów, bo jest limit, zajrzę jutro. Dziękuję! :)

      Usuń
    3. Kupiłam ostatnie artykuły, to wszystko :D

      Usuń
  19. Chciałabym przeznaczyć na loterię sześć artykułów które znajdują się w moim bazarze. Są w tym cienie do twarzy StarDesing :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tylko jedną rzecz, bo ubrania z Basics i projekty są mało warte,
      a cienie nie każdemu się podobają. Aczkolwiek dziękuję ślicznie! :D

      Usuń
    2. Proszę bardzo ! :) Tak, również myślę że ta rzecz była najlepsza :)

      Usuń
  20. Chciałabym przeznaczyć na loterię dwadzieścia artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to misszuzanna4040.

    ps.są to ubrania,biżuteria i włosy.Jak już kupisz to wystawię jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5 artykułów, po inne wrócę jutro. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  21. Chciałabym przeznaczyć na loterię 3 rzeczy,które już zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to Maura3611.

    PS. W razie czego mogę wystawić jeszcze więcej ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dwa artykuły, dziękuję bardzo :)
      No wiesz, to wszystko zależy od Ciebie i od Twojej dobrej woli, do niczego nie zmuszam :D

      Usuń
  22. Przeznaczam na loterię 10 rzeczy, są zarezerwowane już w moim bazarku (koralina2346).
    Jeżeli coś jeszcze znajdę, to wystawie jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym przeznaczyć na loterię osiem artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to kinkietkinkiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5 artykułów, zajrzę jutro. Dziękuję baaardzo! :)

      Usuń
    2. Dokupiłam 2, to wszystko :)

      Usuń
  24. Idę poszperać, może coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym przeznaczyć na loterię pięć artykułów, które już zarezerwowałam w starbazaarze. Mój stardollowy nick to nivea11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 4 rzeczy, bo piątą mam sama i się nie da xd Dziękuję baaardzo! :]

      Usuń
  26. Chciałabym przeznaczyć na loterię 2 rzeczy, które już zarezerwowałam w bazarze. Mój stardollowy nick to misslola_88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mogę ich kupić, bo najprawdopodobniej masz limit starmonet na koncie :)

      Usuń
  27. Może coś wyszperam, ale tworzę mocne więzi z moimi ubraniami i ciężko mi się z nimi rozstawać. XD Jednak czas najwyższy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym przeznaczyć na loterię 5 artykułów, które już zarezerwowałam w starbazzarze. Mój nick to punkkokoo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym przeznaczyć na loterię 14 artykułów które już zarezerwowałam w starbazaarze, mój nick to nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka teraz jest 20, wystawię więcej jesli coś kupisz ;)
      nikiwi2468

      Usuń
    2. Kupiłam 5 rzeczy, bo jest limit, zajrzę jutro. Dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
    3. Jasne ;) Nie ma za co :)

      Usuń
    4. Kupiłam kolejną 5, wrócę jutro :)

      Usuń
  30. Chciałabym przeznaczyć na loterię dwa artykuły, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze ;)
    zoorka64

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale są one troszeczkę za mało warte w porównaniu z innymi :(

      Usuń
    2. Jasne ;) Wystawiłam inne rzeczy

      Usuń
    3. Kupiłam 3 rzeczy, dziękuję ślicznie! ♥

      Usuń
  31. Chciałabym przeznaczyć na loterię sześć artykułów (w tym dwa z salonu piękności), które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to doda000

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mogę nic zarezerwować bo nie jestem ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety nie mogę przesłać rzeczy gdyż nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym przeznaczyć na loterię 20 artykułów, które już zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to joy2189

    Wybieraj, przebieraj :) jak już przejrzysz to napisz proszę w mojej KG, żebym wiedziała, że mogę usunąć rezerwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym przeznaczyć 14 artykułów na loterię, już je zarezerwowałam. Mój stardollowy nick to magda_550.
    Super pomysł z taką loterią:)
    Pozdrawiam
    magda_550

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5, wrócę jutro. Dziękuję ślicznie i również Cię pozdrawiam! ♥

      Usuń
  36. do mojego poprzedniego zgłoszenia ,które brzmiało:Chciałabym przeznaczyć na loterię dwadzieścia artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to misszuzanna4040.

    ps.są to ubrania,biżuteria i włosy.Jak już kupisz to wystawię jeszcze więcej.

    dorzucam jeszcze sześć artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym przeznaczyć na loterię 5 artykułów, które już
    zarezerwowałam w starbazzarze. Mój stardollowy nick to _Carolciaaa

    Nie wiem czy nie za słabe, ale ciężko jest mi się rozstać z moimi rzeczami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie! Kupiłam 4, bo piątą rzecz mam. Dziękuję baaardzo! ♥

      Usuń
    2. Jeszcze zaraz, ewentualnie jutro, poszperam i coś wystawię jak znajdę :))

      Usuń
  38. Chciałbym przeznaczyć na loterię 12 artykułów, które już zarezerwowałem w starbazzarze. Mój stardollowy nick to jarus55.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam 5, wrócę jutro. Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  39. Chciałabym przeznaczyć na loterię 11 rzeczy, mój nick to Weronikao99.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie za późno?:)
    Chciałabym przeznaczyć na loterię 4 artykuły, które zarezerwowałam w starbaazarze. Mój stardollowy nick to olcia12328.

    OdpowiedzUsuń